Sú bio krása a výsledky estetickej medicíny kompatibilné?
Ak mám byť úprimná, ešte pred 5 rokmi som bio kozmetike v salónoch neverila. Domnievala som sa, že bio výrobky nie sú účinné, nedokážu predávať, nepáčil sa mi ich glamour vzhľad – všetky tieto „múdra“ som
Ak mám byť úprimná, ešte pred 5 rokmi som bio kozmetike v salónoch neverila. Domnievala som sa, že bio výrobky nie sú účinné, nedokážu predávať, nepáčil sa mi ich glamour vzhľad – všetky tieto „múdra“ som sa dozvedala na kurzoch a školeniach.
Tiphaine MODESTE
A napriek tomu na bio výrobky prichádzalo (a vracalo sa) čoraz viac zákazníčok. Zmeny v našej spotrebnej spoločnosti sa zrýchľujú. Výzvy environmentálnej transformácie dosiahli taký rozsah, že každý z nás rozmýšľa o tom, ako znižovať spotrebu alebo veci spotrebovať iným spôsobom. Teraz sme v ére nulového odpadu, kompostovania, vedomej rozumnej a etickej konzumácie.
Mnohé spotrebiteľské štúdie to dokazujú. Generácia Y (ľudia narodení po roku 1980) majú toto ekologické povedomie zakorenené hlbšie ako ich predkovia.
Aby bolo možné zodpovedať dopytu po tomto očakávaní, kozmetické značky medzi sebou bojujú o čoraz zelenšie, trvácnejšie a ekologicky zodpovednejšie riešenia.
Ale bio je predovšetkým vedomie, výber a snaha ponúkať pokožke a prostrediu čo najšetrenejšie riešenia. Takto sa rozhodli postupovať viaceré kozmetické spoločnosti a vidia to jasne.
Celý článok si môžete prečítať v magazíne LNE 6/2019.