Home / Manažment  / Ako motivovať generáciu Y, aby pracovala vo vašom salóne?

Ako motivovať generáciu Y, aby pracovala vo vašom salóne?

V článku  sa zameriavame na novú generáciu, generáciu Y, keďže nie vždy je ľahké sa s týmito mladými ľuďmi vysporiadať. Ale napriek všeobecným predsudkom a aj napriek tomu, že nepracujú ako vy, je možné z

V článku  sa zameriavame na novú generáciu, generáciu Y, keďže nie vždy je ľahké sa s týmito mladými ľuďmi vysporiadať. Ale napriek všeobecným predsudkom a aj napriek tomu, že nepracujú ako vy, je možné z nich urobiť ideálnych partnerov.

POCHOPTE, O KOHO IDE

Už je koniec metódam direktívneho manažmentu, kde je zamestnanec zamestnancom a zamestnávateľom zamestnávateľom. Táto generácia potrebuje zmysel a spoluprácu. Generácia Y sa týka ľudí narodených medzi rokom 1980 a 2000, inými slovami ide o ľudí vo veku 18 až 30 rokov. Pochopiť ich je zásadné, pretože do roku 2020 budú predstavovať najväčšiu pracovnú generáciu.

Táto generácia Y sa narodila s rokom 2000, vývojom internetu a nových technológií; Preto sa často nazýva Millennial generation, GenY, net generation alebo dokonca digital native. Často nás štvú, pretože vyrastali s videohrami, počítačmi, sociálnymi sieťami … a podľa koncepcie „kráľovského dieťaťa“. Uisťujeme vás, že aj keď ich dnes považujete za nestabilných, neverných, individualistických, rozmarných, náročných a pod., sú aj vynikajúcimi profilmi, ktoré sú schopné dokázať veľa vďaka svojej otvorenosti voči svetu, agilnosti a vrodenej chuti inovovať! S týmto genómom nikdy nebudete negatívny, pretože ak im prispôsobíte svoj manažment, získate od nich veľmi dobré výsledky.

Prečítajte si celý článok v magazíne Les nouvelles Esthétiques 1/2020