7 dôvodov, prečo prejsť na zelenú
Aby sme vám pomohli vidieť zelenšie, prinášame vám niekoľko dobrých dôvodov a praktických rád, aby ste sa ihneď do toho pustili. Arnaud WALLETON VÝHODA Č. 1 ROZUMNÁ SPOTREBA SA NAĎALEJ ROZVÍJA Adeptov na „trvalo udržateľnú“ spotrebu, ktorí sa snažia ochrániť
Aby sme vám pomohli vidieť zelenšie, prinášame vám niekoľko dobrých dôvodov a praktických rád, aby ste sa ihneď do toho pustili.
Arnaud WALLETON
VÝHODA Č. 1
ROZUMNÁ SPOTREBA SA NAĎALEJ ROZVÍJA
Adeptov na „trvalo udržateľnú“ spotrebu, ktorí sa snažia ochrániť svoje zdravie, životné prostredie, ľudí, zvieratá alebo financie, je čoraz viac. To, čo sa dlho javilo ako trend alebo špecifická skupina, sa postupne rozvíja a stáva sa z toho nový model. Preto sa, logicky, dnešní zákazníci začínajú zhromažďovať na miestach, na ktorých sa zdieľajú ich etické, environmentálne a sociálne hodnoty.
U mladých ľudí nového tisícročia dosiahol tento prístup vrchol: až 84 % z nich pri nákupe zvažuje ako základné kritérium politiku spoločnosti týkajúcu sa trvalo udržateľného rozvoja.
Keďže sa domnievame, že budú predstavovať takmer 75 % klientely salónov do roku 2030, je lepšie takýto salón vnímať ako prekurzora a prijať „zelené“ praktiky, aby ste dokázali transformáciu predvídať.
Moja rada na prilákanie tejto novej klientely
Jedno je jasné: postup nakupovania tejto klientely je úplne iný ako je to u ostatných ľudí. Nie veľmi sa dajú ovplyvniť reklamou alebo marketingom, oni sami rozhodujú pri výbere salónu. Na to, aby si urobili vlastný názor, čítajú blogy, sledujú infuencerov na Instagrame, čítajú si názory alebo pripomienky v aplikáciách, vyhľadávajú osobný a autentický vzťah.
Ak ich chcete získať na svoju stranu, budete musieť nájsť spôsob, ako pritiahnuť ich pozornosť a budete musieť popracovať na „reputácii“ miesta.
U zodpovedných osôb ide o zmenu hodnôt v prístupe a komunikácii. Preto sa v tejto oblasti musíte vzdelávať a čo najskôr sa adaptovať.
Ďalších 6 dôvodov si môžete prečítať v magazíne LNE 6/2019.