Táto starostlivosť sa čím ďalej, tým menej nachádza vo vašich ponukách, zatiaľ čo tichá požiadavka je stále tu! Kto niekedy nesníval o dekolte a poprsí,
ktoré by bolo tonizované, žiarivé, hladké, dokonale hydratované a nepridávalo by na veku? Prečo ponúkať túto starostlivosť? Pre koho ? Ako sa zbaviť ostychu?
Ako ponúkať túto starostlivosť vašim starým aj novým zákazníčkam?... dočítate sa v aktuálnom čísle magazínu LNE 6/2017
Snívate o krásnom salóne? Uvažujete nad zmenou? Milujete svoj salón, ale stále máte pocit, že by to chcelo nový vietor do plachiet? Staráte sa o náročné klientky, ktoré požadujú viac? Bojujete s konkurenciou? Chýba Vám skutočný servis a obchodno-marketingová starostlivosť? Nastal Váš čas!
Vieš oceniť prístup k najnovším odborným informáciám od profesionálov renomovaných, kozmetických značiek a špecialistov z oblasti dermatológie a estetickej medicíny?
Chceš spoznať aktuálne svetové trendy, získať neoceniteľné informácie z týchto oblastí a využiť ich pri svojej práci?
Oceníš komfort, exkluzívne priestory, priateľskú atmosféru, neformálne stretnutia s ľuďmi, ktorí milujú a dávajú vážnosť remeslu kozmetičky?
Čo je to expozóm?
S veľkou pozornosťou sme študovali poslednú publikáciu z Vichy o modernom spôsobe života
a jeho vplyve na pokožku.
Získať si v dnešnej dobe zákazníkov, zvyšovať ich nákupy a pritiahnuť verných a pravidelných zákazníkov je čoraz zložitejšie a nákladnejšie. V tomto zmysle je základný kameňom schopnosť pouvažovať nad možnými riešeniami, ktoré by viedli k čo najväčšiemu zjednodušeniu úloh a obmedzili by náklady, ktoré výnosnosť znižujú.
V každom kroku obchodného vzťahu platí bez ohľadu na to, či to bolo pred alebo po návšteve u vás, že máte tromfy vo svojich rukách a že nimi môžete zlepšiť zážitok zákazníka a výkonnosť salónu. Stačí, aby ste ich správne identifikovali a v správny moment použili uplatnením správnej metódy.
Rozhovor s Mgr. Ladislavom Kavanom,
zakladateľom a majiteľom českého a slovenského zastúpenia francúzskej kozmetiky GERnétic
Už prvé stretnutie s Ladislavom Kavanom ma veľmi zaujalo a práca pre jeho firmu je pre mňa motivujúce stále. Málokedy stretnete človeka s tak otvoreným srdcom, jasnou a úprimnou myslou. Muža, ktorý je vďaka mnohoročným skúsenostiam a podnikavému duchu úspešný. Vie počúvať a ponúknuť inšpiráciu, ktorá vás, ak chcete, posunie ďalej. Váži si života a kvalitných hodnôt. Jeho umenie robiť ľudí šťastnými je darom. Rovnako ako sa s úctou a starostlivosťou venuje svojej rodine, záleží mu na všetkom, čo robí, a predovšetkým na ľuďoch, s ktorými to robí. Vo svete žien sa pohybuje už niekoľko rokov, a vidí tak veľa krásy i emócií. Stále preto hľadá odpoveď na otázku, po čom vlastne ženy túžia. Či už odpoveď pozná, mi ale neprezradil.
CLINICAL SKINCARE
GIGI Cosmetic Laboratories predstavuje úžasnú líniu účinných a vysoko aktívnych koncentrátov špeciálne určených na profesionálnu mezoterapiu v oblasti tváre, tela a kapilícia.
ANTI-AGING COCKTAIL ( „Botox“ koktejl proti prejavom starnutia)
Koktejl aktívnych ingrediencií – kremíka, nízkomolekulovej HA a biomimetických peptidov zabezpečuje relaxáciu tvárových svalov, aby sa zabránilo vzniku príp. prehĺbeniu vrások. Mimické vrásky vyhladzuje. Pleť intenzívne hydratuje čím dochádza k produkcii elastických vláken a existujúce kolagénové vlákna zvyšujú svoju flexibilitu.
Aktívne ingrediencie: hydroxyprolín, organický kremík, kyselina hyaluronová, Bonte – L peptid (palmitoyl hegapeptid – 19.
Ako získať opäť hladšiu, pevnejšiu pokožku a jednotnú farbu pleti? Mnohé otázky v sebe ukrývajú jednu a tú istú obavu zákazníčok: ostať mladou. Výzva? Dnes už nie! Súčasná technológia vám ponúka celú paletu neinvazívnych a stále účinnejších riešení s preukázateľnými výsledkami, ktoré môžu byť lákavé pre všetky z vás, ktoré si túžite uchovať mladosť čo najdlhšie.
Táto procedúra je často prezentovaná ako nevďačná, málo rentabilná a rýchlo zabudnuteľná pri nových technikách trvalej epilácie. Epilácia voskom však ešte nepovedala svoje posledné slovo...
autor: Muriel PICARD
V súčasnosti skutočná voľba zmyslov
Tak ako nikdy predtým sa dnes rozlišuje medzi rôznymi voskami a tie môžu byť pre zákazníčku kľúčové. Výrobcovia voskov špecializujúci sa v tejto oblasti to pochopili a odteraz ponúkajú čoraz viac sofistikovanejšie prípravky. Aký je ich zámer? Zmeniť epiláciu, ktorá bola ešte včera považovaná za základ salónu, na príjemný a zmyslový moment, dotykový a čuchový zážitok. Trendom sú nové spôsoby používania, ktoré sa čoraz viac orientujú na wellness, ale aj zábavný a účinný spôsob ako zabudnúť na nepríjemný pocit pri ošetrení.
Prínášame Vám skvelé after video z prvého ročníka Odborno-prezentačného kozmetického kongresu Les Nouvelles Esthétiques & Spa, ktorý sa konal 10. októbra 2015 v bratislavskom hoteli DoubleTree by Hilton.
Spoločnosť Apsara, distribútor prípravku EpilaDerm z Danish Laboratoires, nám poslala komplexný článok o epilácii.